1
0

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش هفتم)

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش هفتم)
title

همانطور که در مقاله های قبلی به اهمیت بسته بندی پرداختیم، در این بخش از سایت جلوه آفتاب ایرانیان قصد داریم در ادامه مقاله های قبلی، نکات دیگری را هم به شما عزیزان بگوییم. پس با ما همراه شوید و این مقاله را از دست ندهید.

31. از ماهیت و جوهره اصلی محصولتان ایده بگیرید.

بسته بندی شیک

با استفاده از بسته بندی به مخاطبین خود نشان دهید که محصولتان از چه موارد تشکیل شده است. این عطر از چوب بامبو تشکیل شده و به همین خاطر طراح تصمیم گرفته به جای استفاده از تصویر یا طرح بامبو، شیشه عطر را به طرح چوب بامبو طراحی کند. یک اثر هنری واقع گرایانه که هر بیننده ای را می تواند خوشحال و خرسند کند.

32. بسته بندی شما باید زیبا و چشم نواز باشد.

بسته بندی شیک

مردم علاقه زیادی به چیزهای قشنگ و تو دل برو دارند و با خرید چنین چیزهای حس خوب و خوشایندی به آن ها دست می دهد. یک نمونه تحسین برانگیز دیگر از بسته بندی های خاص و جذاب چای کیسه ای که سنت شکنی کرده است و طرح چای کیسه ای خود را به شکل پرنده درآورده است تا درون فنجان تان بصورت غوطه ور شده باشد و مانند پرنده ای که در حال پرواز می باشد، به نظر بیاید و منظره ای فوق العاده زیبا، آرامش بخش و خوش رایحه را در پیش چشمانتان به رخ بکشد.

33. مخاطبین را به خنده بیندازید.

بسته بندی شیک

لبخند را به مخاطبین خود هدیه بدهید. کفش های سری Air نایک به اینکه درون جعبه های معمولی کفش قرار گیرند، داخل کیسه های هوا بسته بندی شده اند. یک بسته بندی خنده دار و در عین حال مبتکرانه که مخاطبین را به خوبی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

34. با کمک محصول تصویری ماندگار خلق کنید.

بسته بندی شیک

با کمک محصول تان یک تصویر ماندگار از برندتان را در ذهن مشتریان به وجود بیاورید. ولی به این موضوع هم دقت کنید که این تصویر نباید بی ارتباط با محصولی باشد که تولید می کنید. از هدفون ها جهت طراحی یک نت موسیقی کمک گرفته شده است. نت ها بر روی کاغذ چاپ شده و یک حالت سه بعدی دارند و همین ترفند ساده موجب شده است که از سایر نمونه های موجود در بازار بسیار سرتر و جذاب تر باشد.

35. به دل مخاطبین ترس و وحشت بیفکنید.

بسته بندی شیک

مصرف کنندگان را با شوک رو به رو کنید، درست مانند بسته بندی این سیگارها، این بسته بندی از حقیق تلخ و دلخراشی خبر می دهد که تمام مصرف کنندگان سیگار آن را به خوبی می دانند. چون با روشن کردن هر نخ سیگار سلامتی آن ها به خطر می افتد. شاید از دید بازاریابی این حرکت بصورت زیرکانه نباشد ولی بدون شک این بسته بندی قادر هست که تمام توجه ها را به سمت خود جلب کند.

اشتراک گذاری